Pieniä tarinoita arjesta, maustettu käsitöillä, hörhöilyllä, onnella ja joskus ajatuksillakin.

sunnuntai 8. helmikuuta 2009

Viikonloppureissunen

Vietimme viikonlopun Tampereella Ekkulin ja kahden nettikaverin kanssa. Oli hurjan hupaisaa. Pääsin kirpparille ja Finlaysonin tehtaanmyymälään ja näin ihanan ihania taloloita. Kirpparilta tarttui mukaan pari aarretta ja Finlaysonilta hirviä. Haluan jakaa hirvi-ihanuudet kanssanne, sillä minä olin haaveillut niistä kaaaaauan ja nyt kun sain omat hirvet olen aika innoissani. Pojat jo vähän kyllästyi kuuntelemaan mun hirvi-intoilua, joten toivon että joku lukijoista pystyisi jakamaan innostukseni.... Nii joo, toinen ehkä hiukan miehisempi, mutta myöskin mukava puoli reissua oli se kun syötiin American Dinerissa oikein kahtena päivänä, käytiin hohtokeilaamassa ja pelattiin Rock Band 2:sta. Minä sain olla bändin basisti, koska olen kuulemma porukan aivot. Ja sehän sopi kun noin nätisti asia ilmaistiin.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana tuo hirvi kangas! ja pikku puputkin... mitä aattelit siitä tehdä?

Ouppa kirjoitti...

No olen vähän miettinyt että keskellä meidän olkkaria on tuommonen vanha (aika kamalan näköinen) ja mukava nojatuoli... En varsinaisesti rupea verhoilemaan, mutta jos jonkun näköisen hupun siihen väsäisi. Hirvikangas on siis kakkoslaatuinen pussilakana, että se riittää kyllä hyvin. Täytyy varmaan kuitenkin tehdä suurimmassa kulutuksessa olevat osat jostain paksummasta kankaasta. Ehkä.

Anonyymi kirjoitti...

Siis meinaatko sä tuunata Hiacen vai?Hömöhöm "huoltajalta" (eli MINÄ TÄÄLLÄ HEI VAAN HEI) täytyy kysyä ensin lupa..Ja haukut kamalan näköiseksi,sitä sanotaan ajan patinaksi ystävä hyvä
T:You know who :)

Ouppa kirjoitti...

Hei porvari, Hiace on sohva, mä puhuin nojatuolista. Hiacelle on annettu lähtöpassit jo aikoja sitten, kukaan ei ole vain jaksanut toimia sen asian suhteen. :)

Ouppa kirjoitti...

Nii joo kaikille muille tiedoksi, meidän huonekaluilla on aika monella nimi, koska se on eräälle henkilölle aika tärkeää. Tulee tänne ja nimeää niitä. Kuten nyt esimerkiksi säkkituoli, jonka mukaan tämä blogi on nimetty ja sohvat nimeltä Hiace ja Sinikka, Ekkulin työtuoli nimeltä Maisteri ja vanha työtuoli nimeltä Hytönen.