Pieniä tarinoita arjesta, maustettu käsitöillä, hörhöilyllä, onnella ja joskus ajatuksillakin.

perjantai 3. huhtikuuta 2009

Shopattua

Eilen kävin (taas) kirpparilla. Oli kyllä hyvä reissu. Mukaan tarttuin urheilu- ja ulkoiluvaatteita ison rahan edestä (jos olis kaupasta ostanu nimittäin) sekä kasa käsityötarvikkeita, kankaita ja lankoja. Erityisen onnellinen olen tosi hyväkuntoisesta polarfleecetakista, jota voin käyttää kuoritakin alla ja ihan itsekseenkin. Niin ja ne muut löydöt oli parit mikrokuituiset (vai mikähän sen kuidun kauppanimi tänäpäivänä on) ulkoiluhousut ja coolmax pyöräilypaita.

Huomasin kankaita penkoessani että olen jostain syystä mieltynyt retrokankaisiin, missä on kaksi väriä, valkoinen ja joku muu (joo joo, tiedetään, valkoinen ei oikeasti ole väri, mutta...). Minulle on kauhean vaikea ostaa kankaita joissa on enemmän värejä kuin kaksi tai kankaita joissa ei ole valkoista. Yritän päästä tästä yli ja eteenpäin. Ainakin olen tiedostanut pienen vajaavuuden itsessäni.

2 kommenttia:

Pilvi kirjoitti...

Lääh, ihania kankaita. Meillä on ilmeisesti samanlainen maku. :)

Ouppa kirjoitti...

Jotain semmoista olen ollut päättelevinäni... :D