Pieniä tarinoita arjesta, maustettu käsitöillä, hörhöilyllä, onnella ja joskus ajatuksillakin.

torstai 9. huhtikuuta 2009

Ihanaista Pääsiästä!

Meillä ei juurikaan juhlisteta pääsiäistä, kotona vähän ohraa ja pari pajun oksaa. Kortteja laitoin postin setän matkaan joitakin, kertoakseni kuulumisia ja muistaakseni niitä joille Pääsiäinen on tärkeä. Muutaman kortin piirrustin itse ja tuollaisen sain tuherrettua. 

Kortti on minulle jo aika ominaisella tavalla toteutettu. Kuva on piirretty valkoiselle kirjekuorelle (jossa esim. pankin täti on laittanut minulle tiliotteen) ja liimattu sitten tyhjän kaurahiutalepaketin yhdelle sivulle, kuvapuolen päälle. Näin kortin kääntöpuolelle jää yksivärinen ja huokoinen pinta, mihin voi hyvin kirjoittaa toivotukset.

Hyvää Pääsiäisen aikaa kaikille, merkitseepä se sitten vuoden suurinta juhlaa, kevään alkamista, pitkää vapaata tai jotein niiden väliltä!

4 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Kivan pupun olet taiteillut! Hyvää pääsiäistä myös sinulle, mulle se on kaikkeat tuota luottelemaasi :)

Ouppa kirjoitti...

Kiitos Annika! Mulla on ollut pitkä vihasuhde piirtämiseen, kun en koulussa koskaan osannut miellyttää opettajaa töilläni, mutta nyt olen alkanut pääsemään siitä yli ja piirtäminen on oikeastaan ihan kivaa.

Hyvää Pääsiäistä Sinulle!

Anonyymi kirjoitti...

Täällä kortin onnellinen saaja, arvatkaa kuka?
No Nalle-tätipä niin!

Ouppa kirjoitti...

Niinpä, taitaa olla kyseinen pupukortti juurikin Nalle-tädille lähetetty. Kiva kun kävit!