Pieniä tarinoita arjesta, maustettu käsitöillä, hörhöilyllä, onnella ja joskus ajatuksillakin.

lauantai 23. elokuuta 2008

Tänään tein retken kirpparille, palkinnoksi eilen valmistuneesta käsityötieteen syventävän kirjal- lisuuden esseestä. Kirpparilta löytyi vaikka mitä, mutta palaan niihin myöhemmin. Toteutin nimittäin matkalla mallikuvauksen itsestäni, minkä Vilijonkka keksi ja "kaikki " tekivät perässä. Myös minä halusin mallikuvailla, mutta ilmat on olleet niin ankeat, että ei ole oikein ollut mahdollisuutta kuvata ulkona. Eihän nyt kotona voi mitään mallikuvia ottaa.

Aluksi olin menossa johonkin puistoon tai metsään, mutta sitten keksinkin paremman paikan. Autotien sillan alla, paikallisten taiteilijoiden teosten edessä. Ei ole yhtään minun juttuni, mutta sepä tekeekin kuvista niin kivoja. Tässä oleva kuva on ehkä toinen neljästä räpsäisystä. Ja niin hyvä lavastaja minä olen, että en edes tajunnut mennessäni tuohon paikkaan istumaan, että taustalla lukee rauha. Että olihan siellä se minunkin juttuni.

Ei kommentteja: