Pieniä tarinoita arjesta, maustettu käsitöillä, hörhöilyllä, onnella ja joskus ajatuksillakin.

keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Ahkeraliisa parhaimmillaan

Viimeinkin olen saanut gradusta otteen. Reilun viikon sisällä on syntynyt 11 sivua ihan kelvollista tekstiä. Olen lukenut ja kirjoittanut tekstiilien ympäristövaikutuksista ja miettinyt käsityötaidon ja käsityöläisyyden asemaa kestävän kehityksen mukaisessa tekstiilien kulutuksessa. Teoriaosan kolmanneksesta on siis jo selkeä käsitys, vielä jokunen sivu lisää, niin asia on käsitelty tarpeeksi kattavasti ja pääsen vaihtamaan toisenlaisiin asioihin. Kyllä minä tästä hommasta tykkään kunhan vaan saan itseni vauhtiin.

Aivan kuin oman ahkeruuteni palkinnoksi tätiltä keväällä kärräämäni Ahkeraliisa päätti sitten ryhtyä kukkimispuuhiin. Olin ihan varma että kukat kuolevat muutamassa viikossa, eivätkä ainakaan kuki minun hoidossa, mutta niinpä vain kävi. Että Nalletäti, jos luet tätä niin kaikki kukat on hengissä ja viereisessä kuvassa ensimmäinen kauniisti kokonaan auennut kukka.

Ei kommentteja: