Pieniä tarinoita arjesta, maustettu käsitöillä, hörhöilyllä, onnella ja joskus ajatuksillakin.

perjantai 21. marraskuuta 2008

Paluu arkeen ja rätin varteen

On ollut hiljaista blogirintamalla, sillä minä olen viilettänyt Lahdessa ja Keuruulla. Lahdessa tapasin ystävääni Jenniä ja siinä sivussa tutustuin paikallisiin kirpputoreihin ja muihinkin kauppoihin. Olen edelleen vakuuttunut siitä että Lahti on mainio paikka tehdä ostoksia. Keuruulla lomailin itsekkäästi kylpylässä, ulkoilin, söin hyvin, uin ja saunoin, ja kävin kastomassa Matti-Eskoa maanantai-illan tansseissa. Jep, oli hyvä loma. 

Vastapainoksi tuhlailevalle kylpylälomalle neuloin loman aikana kotiimme ympäritöystävällisen käsityön. Annika oli tehnyt näitä jokunen aika sitten lahjaksi ja minun piti tehdä perässä. Vieressä on siis ensimmäinen hamppulankainen tiskirättini (mikä ei muuten liity tiskiin millään tavalla, vaan on siis se pöytäpyyhe, joksi minä vain en osaa sitä kutsua). Rätin olisi tarkoitus kestää ja kestää ja kestää. Saa nyt sitten nähdä kuinka käy. 

Kuvaa klikkaamalla voi tarkastella neulomisjälkeäni lähemmin.

Ei kommentteja: